tisdag 19 november 2013

Här!

Jo, tack för att du frågar, Anonym. Här är jag *viftar med handen*. Det är fint med mig. Livet och vardagen rullar på. Det är lämna, jobba, hämta, läxläsning och så vidare. Och en hel del kalas. Prinsen har blivit bjuden på sju kalas på fyra veckor, så vi har att göra på helgerna. Men jag är glad för att han blir bjuden. Partyprisse är han.

Han har lärt sig simma också, Prinsen. Och mamman är stolt. Tänk att Sambon var hemma just den gången, han som alltid brukar hänga med till simhallen. Så jag fick närvara och ta del av de allra första metrarna, de första simtagen då han tog bort flythjälpen och simmade över bassängen på djupt vatten.

Gittan är lite trotsig, kastar sig på marken eller på golvet på Ica. Och så liksom sneglar hon på mig, som att hon tänker "Kolla vad jag kan!"

På jobbet är det som vanligt, upp och ner. Idag höll jag på att få ett spel för att vissa barn skriker i falsett så att jag på allvar tror att jag ska få hörselskador.

Ja, det var en kort liten rapport. På återseende!

A-B

Inga kommentarer: