måndag 13 juli 2009

Resa


Det var ett tag sedan sist. Jag har jobbat min sista vecka, varit med de få barn som ännu har föräldrar som knegar på i juli månad. I dag var min allra första semesterdag.

Vi har haft besök här hemma. Fina vännen A med sin vilda treåring och engelskspråkiga karl har sovit över i många dagar. Det var kul och nu pustar vi ut. Inga engelska konversationer och ingen som tar leksaker som redan är upptagna.

I morgon drar vi, Prinsen och jag. Grekland väntar. Det ska bli kul och i dag är det lite pirrigt. Det var så himla länge sedan jag var iväg och detta är premiärutlandssemestern med Prinsen. Fina älsklingen ska få gräva i sanden, leka under palmerna och bada i poolerna.

Ha en trevlig vecka! Det ska jag ha.

4 kommentarer:

zygoten sa...

Önskar dig en riktigt underbar semester, det är du verkligen värd!!!! /Kram z

Anonym sa...

Ja, ha en riktigt skön semester.
Kram Lisa

Tudorienne sa...

Ha det så jävla dunderbra Anna-Bell! Det är du värd.

Anonym sa...

Men nu får du väl ta och komma hem ändå. Kram Paprika