måndag 12 juli 2010

Sommarhälsning



Hej alla!

Hoppas att ni har en riktig skön ledighet och mår bra. Allt är fint med mig. Tiden rullar på även om jag inte kan slappna av helt vad det gäller graviditeten. Jag går idag in i vecka 14 och jag tror faktiskt att jag börjar få en liten bulle på magen. I övermorgon ska sambon och jag till sös och göra ett ultraljud. Jag längtar och hoppas hårt på att allt ser finfint ut.

För övrigt så är det idag första dagen på semestern för mig. Jag ska vara ledig med Prinsen i fem veckor och någonstans efter halva tiden kommer äver sambon att vara ledig. Vi ska göra lite dagsutflykter men även hyra ett hus i skärgården.

Jag har blivit lite ovän med bästa vännen G och det är ovanligt. Hon bangade ur vår gemensamma semester med en anlednitng som jag själv inte tycker är ok och hon tycker att jag är oförstående. Orkar inte dra hela storyn här och nu. Vet också att det kommer att ordna upp sig mellan oss men nu måste allt bara få var på is ett tag.

Bloggen lever som vanligt men nu tänkte jag att även den får ta semester ett tag. Så
ha det underbart nu fina människor. Ha en härlig sommar och sköt om er riktigt ordentligt. Vi hörs om några veckor!

Soliga sommarhälsningar från Anna-Bell

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla innan du går på semester MÅSTE du dela med dig om UL på onsdag. Kram Ebba!

Tudorienne sa...

Ha det underbart!

Anonym sa...

Ha en riktigt riktigt fin sommar och en skön ledighet kära Annabell.

Vi finns här när du kommer tillbaka.

Du och den lilla.

Kram Tovalisa