torsdag 15 juli 2010

Tala om

Jodå Ebba. Så klart att det kan bli en rapport från ultraljudet igår. Jag såg den igen, Den lilla, miraklet som bor i min mage. Den rörde sig, höll de yttepyttesmå händerna för ögonen. Det såg fint ut sa barnmorskan. Hon kollade igenom och mätte. Jag var lycklig när jag fick se den rumla runt. Tyvärr missade sambon hela showen. Jobbet drog ut och jag blev lite grinig. Men det var hans förlust och det viktiga är att allt såg bra ut.

Jag vet inte när vi ska berätta för de närmsta, släkten. Jag är nu i vecka 14 och börjar bli lite pluffig om magen. Först ska Prinsen få veta, det har vi bestämt. Klart att det ska bli roligt att delge nyheten men jag är så himla rädd att ta ut något i förskott. Kanske nästa vecka. Får se hur vi gör.

Ha det skönt nu alla!

Anna-Bell

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tralalala!! Goda nyheter, himla skönt att höra!!

Villemo

Anonym sa...

Så roligt för er! Skönt att allt var bra. Ha en fortsatt skön sommar nu. /Ebba

Tea sa...

Skönt att all såg bra ut!

Turbolina sa...

Härligt att se den lilla växa och frodas! Njut nu riktigt mycket av sommar, ledighet och försöka att njuta lite bebis i magen också även om det är svårt. Kram trevlig sommar! Turbo

Mikaela de Ville sa...

Hoppas ni har en härlig sommar och att både Prinsen och övriga nära och kära fått veta den goda nyheten nu. Så glad för er!

Anonym sa...

Hoppas att allt är bra med dig! /Fillan

Anonym sa...

Hur är det? Jag håller fortfarande tummar och hoppas, hoppas...

/Erika