måndag 11 februari 2013

Annars då?

Och annars då, förrutom att vi renoverar bardrummet? Ja, vi kollar lite på Hemnet, drömmer om något större. Lagom till när vi har renoverat hela huset, under fem år. Jag jobbar på och det funkar fint, förrutom att det är intensivt. Fyra flunsor som härjar på stan och alla 18 är i barngruppen. Det är ju skönt att barnen mår bra. Men intensivt, som sagt. Många har så väldigt hög röst och så väldigt stort behov av att puckla på sina jämnåriga kompisar. Jag har också hälsat på en bebis. En av mina allra närmsta vänner, G, fick en son i fredags. Han snusade på mig där han låg på min arm. För mindre än ett år sedan bestämde de sig och nu fnns han. Går det att göra så? Jag har ringt Linnékliniken också förresten. Ja, jag fattar att det inte är möjligt (av olika anledningar) att ta hand om ngon i frysen, och chansa. Men jag var bara tvungen att veta hur många de är och när de ska kastas. (Mer om det i ett enskillt inlägg.) Jag har varit på möte i Prinsens klass också och rektorn var där. Folk pratade, gick som runt het gröt och hon (rektorn) sade en massa konstiga (knäppa) saker. Jag har noll respekt för henne. Verkligen noll.

Tack Ebba för att du har undrat i tysthet vart jag har hållit hus och ja, till dig Anonym vill jag bara säga att "Snyggt spyr vi nästa gång ja, ha ha!" Kanske att jag vågar mig på ett par before and after-bilder vid senare tillfälle.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen så kom det ett par inlägg... Jag har blivit beroende av dig. Hoppas Ni hittar ngt på Hemnet. :)