söndag 8 april 2012

Indoor Walking

Efter typ åtta pass (jag gissar) på Friskis gick jag idag på något som heter Indoor Walking. Det hela går ut på att man står i en maskin, typ trappmaskin, och går olika snabbt i 50 minuter. Jag höll på att dåna, vad jobbigt det var och jag fick tvångstankar att jag skulle snubbla i min maskin och ramla raklång på tjejen bredvid. Det gjorde jag inte som tur var och jag måste säga att jag körde på bra, trots att benen bultade mellan varven. Efter halva passet hade jag blodstopp i halva fötterna och fick stanna och knyta upp skorna.

Det var bra med Prinsens tand förresten. Eller tänder, för båda framtänderna var visst lösa. Han gapade så fint så att de kunde undersöka och plåta. Efter fick han en ring som han så stolt visade när han kom hem. Idag var han lite viktig med sina kompisar i parken och sa att han minsann hade två lösa tänder. Ja se hur det kan bli med ett lasersvärd.

Inga kommentarer: