söndag 10 augusti 2008

Facebook

Japp jag är med.

Så dök det upp en förfrågan om jag ville bli kompis med Lisa. Ah tänkte jag. Det är den där tjejen som jag jobbade med några veckor en sommar för låt säga 15 år sedan. Visst kan vi bli kompisar på facebook.

Men nu är jag fullkomligt bombad av saker hon skickar till mig. God karma, pussar, kramar, you name it. Det senaste är något meddelande om att jag är hennes bästa vän. Inte för att jag bryr mig egentligen för facebook är ju inte så allvarligt. Men ändå. Vi sommarjobbade ihop för 15 år sedan...Så skickade hon ett personligt meddelande till mig och undrade vad jag gör nu. I mailet kallade hon mig mitt smeknamn som bara mina allra närmaste säger. Kändes jättekonstigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jäkligt mystiskt!!! Hon har nog inte så många kompisar irl.

Fejan kan bli lite obehagligt och jobbigt. Själv godkände jag ett SUPERGAMALT hångel som jag inte sett på 15 år. WHY kan man undra??!! Tror det beror på att man tycker det känns elakt att neka folk.

Anonym sa...

Ja visst är det mystiskt. Jag hr också godkänt en del som jag inte alls vill vara vän med... Knäppt så det förslår! KRAM