onsdag 2 februari 2011

Tacka för tacksamhet

Det har varit en lång kamp för att få Gittan, det vet ni ju om. Jag känner en sån enorm tacksamhet gentemot alla som har varit inblandade och jag skulle vilja ge vissa personer något. Men vad? Jag tänker på läkaren som har haft koll på mina värden genom årens lopp, på Doktor L, på Linnékliniken men också på mottagningen där jag snittades och på BB-avdelningen. Ja jag kanske är hormonell och överdriven och jag vet att de "bara" har gjort sitt jobb, man jag vill tacka. Jag är uppfylld av tacksamhet, så är det. Men vad ska man ge till de olika? Tårta? Blommor? Choklad? Kaffe och te? Vad tycker ni? Förslag please!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett chokladogram kanske?

paprika sa...

Skicka ett foto på Gittan och skriv några fina rader.

Anonym sa...

Tycker som paprika. Ett foto på Gittan och några rader om hur tacksamma ni är. Det blir de nog bara glada av.