tisdag 22 februari 2011

Frågor en tisdag

Varför kommer det ännu mer snö? Varför är det så jäkla kallt att man knappt härdar att vara ute? Vad är det som gör att jag är så himla förvirrad att jag glömde bilnyckeln i bilen över natten? Hur lång tid tog det innan bilbatteriet var helt urladdat? Hur länge ska vårt lås i ytterdörren frysa fast så att jag har problem att komma in i huset? Hur mycket exakt tar en städfirma för att riva av det värsta? Kan de se till att laga lunch åt en också? Varför har Gittan svårt att somna på dagarna om hon inte åker vagn utomhus eller bil? Tycker Prinsen att jag är en astråkig mamma? Är det kräks eller något från lunchen på min tröja? När gick det hål på insidan av mina tights? Hur kommer det sig att Prinsen ofta blir bajsnödig när Gittan just somnat i min famn?

Inga kommentarer: