onsdag 5 december 2007

Att handla BH

Så trist Men så välbehövt. Idag har jag handlat BH:ar. Och idag har jag upptäckt att mina bröst har krymt en storlek. Från 75B till 75A. A!

Jag avskyr att prova BH:ar. Provrumsljuset är inte direkt smickrande. Man ser blekfet och ådrig ut. Testade åtta och kom hem med två. Inga spetsar. Inga klatshiga färger. Svart och grått och enkelt utan krusiduller.

Hej då mina amningsBH:ar. Ni har varit himla sköna och bra. Hoppas att vi ses igen. Tills dess får ni bo långt in i garderoben.

2 kommentarer:

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Kan man inte alltid ha amningsbehå? Jag älskar alla mina, mjuka och funktionella. Till skillnade från allt bjäffs (jag hatar hårda kupor och bågar) som alltid fökjer med vanliga BH:s

Jag köpte faktiskt en ny amningsBH för bara någon vecka sedan...

Solkatten sa...

Huva! Vågar knappt ens föreställa mig hur brösten kommer att se ut efter avslutad amning (det är väl bara mjölken som håller dem upprätt nu *s*). Jag inhandlade två amnings-BH:ar som var för små efter bara ett par veckor och sedan dess har jag kört med amningslinnen istället. Fantastiskt bra plagg och man behöver aldrig visa fulmagen.