lördag 1 december 2007

Två år och åtta år!

Sitter vid köksbordet i ett sken från den nya pappstjärnan.Har firat i dag. Det är åtta år sedan vi blev tillsammans,jag och sambon. Åtta år sedan vi hyrde en massa dåliga filmer som vi trodde skulle vara bra. Filmer som vi egentligen inte var så intresserade av eftersom vi var nykära och hellre ville hångla. Åtta år sedan sambon kastade duntäcket och skaffade ett nytt för att jag som inte tål dun skulle kunna sova över och slippa ta en taxi hem efter de dåliga filmerna(och allt hånglande).

Och det är två år sedan vi fick tillbaka vårat fina embryo som skulle bli till den underbara Prinsen. Två år sedan vi fick tillbaka det som hade legat i frysen sedan nationaldagen 2006, det som skulle bli HAN. Magiskt att tänka på.

Den första december är min lyckodag.

4 kommentarer:

Maria sa...

Grattis till er!! Är också ett fan av 1:a december då min älskling fyller år och han är ju det bästa som har hänt mig:) Kram

Ribbolita sa...

GRATTIS - vad fantastiskt! Tänk vad mycket glädje denna dag har gett er. Underbart!

Anonym sa...

Ja det är magiskt! Helt fantastiskt... Grattis! :D

Åsa sa...

Grattis! Det måste vara nåt med dubbla/trippla bemärkelsedagar! Vi påbörjade vår ivf på vår treåriga bröllopsdag. Stort grattis igen!