måndag 31 december 2007

Bloggen är tyst men gott nytt i alla fall.

Bloggen är misskött och mina inlägg uteblir. Varför? Tja kanske för att jag kommit av mig lite, använt tiden (några veckor) till annat än att vara vid datorn. Som att badda Prinsens ögon då han hade ögoninflammation, pyssla om då han hade öroninflammation, fixa och dona nu när han har magsjuka.

Det är jobbigt då de är sjuka. Gör ont i mammahjärtat. Det spelar inte så stor roll att det inte kan komma några gäster till oss ikväll, trots att det är nyår och allt. Det är skitsamma när vi har varandra. Det viktiga är att Prinsen blir bra i sin lilla mage, att han snart kan äta annat än ris, fisk och blåbärssopa och att han slipper ha såsbajs och röd rumpa.

Ikväll när Prinsen har lagt sig ska vi äta lite gott, sambon och jag. Vi ska spela spel och äta chips. Det kommer att bli mysigt.

Så gott nytt år alla! Önskar er ett underbart, riktigt superår, 2008!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år! Hoppas ni får ett toppenår och att alla sjukor snart är över.

Ribbolita sa...

Gott nytt år önskar jag dig också - med många prinsenkramar och andra kramar och lite sjukdomar!

Maria sa...

Gott Nytt 2008!! Hoppas det kommer att bli ett riktigt bra år och att Prinsen ska slippa alla jobbiga sjukdomar. KRAM