onsdag 2 juli 2008

Då så..

nu kan ni ta ner era händer! :D

Jag har som sagt ingen räknare som gör att jag har koll på vilka som läser. Detta för att jag:

Nr 1. Är oteknisk och inte fattar hur man gör.

Nr 2. Tycker att det egentligen inte spelar så himla stor roll om det är 20 eller 220 personer som läser min blogg.

Självklart är jag smickrad över att ni kära vänner tycker att det är ok att läsa om min tillvaro och jag blir alltid glad över en kommentar.

En del gånger har jag undrat varför jag har min blogg. Har kommit fram till detta:

- Jag har ett behov av att skriva.

- Jag tycker att jag får underbar feedback av er tjejer där ute (för det är väl ingen kille som läser här?!) Detta skulle jag sakna om jag la ner.

Så jag kör på ett tag till med bloggen. Undrar föresten hur länge man har lust att hålla på. Kanske kommer inläggen att handla om läxläsning och om att vara en morsa på stan om några år..;)

3 kommentarer:

nylsa sa...

Jag som är så nyfiken av mig förstår inte hur du kunnat blogga så länge utan att nånsin lägga dit någon räknare. Säg till om du vill ha hjälp att fixa en, lite roligt är det ju faktiskt att se att det finns läsare.
kram

Anonym sa...

Och Jag är så glad att du har din blogg! Annars hade vi aldrig träffats :-)

Anonym sa...

Nylsa: Näe det fattar man inte. Tack för erbjudandet!

Solkatten: Och det hade ju varit jättetrist! Tur att vi bloggar ;)

Anna-Bell