fredag 8 januari 2010

Fredag

För ett dygn sedan strimmor, sedan lugnt men nervigt. Var hos Doktor L i morse och tog blodprov. Nästa prov ska tas på måndag och svaret kommer samma dag eller på tisdagen. Jo då, jag tar proggisar ännu och har gjort det i tre veckor nu. Hoppas att det bara är det som spökar, men inte vet jag. Igår hade jag fetvånda men tog med Prinsen till musikmuseét. Där lirade vi för fullt och det var kul. Ikväll kommer kompisar (som inte vet) på middag. Dagarna sniglar sig fram och jag vill spola fram tiden. Vill veta nu om jag kan sluta drömma eller hålla hoppet kvar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heja, Heja!

Håll dig(er?!?) fast nu därinne!

paprika sa...

Håll hoppet kvar! Jag tror på glada nyheter.

Anonym sa...

Hej! Jag vet precis vad du går igenom, har misslyckade FET försök i ryggen. Nu när jag är mittemellan två försök, har ett FET kvar, så kan jag känna när jag läser det du skriver att jag bara vill säga: slappna av, det som sker det sker. Njut av Prinsen för han är här och nu, det andra är en dröm och en längtan. Men du har ju faktist högsta vinsten framför dig. Bara en tanke och ett råd från en i precis samma sits som du. Kram Ebba.

Anonym sa...

Kära, fina, starka Anna-Bell, åh vad jag känner med dig. Och längtar med dig. Men nu tror jag det är er tur. Snälla Gud, hjälp familjen till detta nu, det är faktiskt dags.

Puss och kram.

Tea sa...

Hoppas, hoppas, HOPPAS!