torsdag 28 januari 2010

Hipp hipp hurra



Idag fyller min blogg tre år! Jag vet egentligen inte varför jag startade den. Hade hört att det fanns något som hette blogg och min norrlandsvän Maja Gräddnos hade en som jag läste flitigt. Förmodligen var det bara så att jag såg en chans att stilla mitt behov av att skriva. Prinsen var fem månader och går jag tillbaka så handlar inläggen en del om mat och sömn, sådant som är centralt när man har ett litet barn. (Detta är fortfarande viktigt så klart men på ett annat sätt.)
Geneom att jag har min blogg har jag lärt känna en hel del fantastiska tjejer. Jag har funnit människor som förstår och vet, varit på bloggträffar och träffat några av dem. Jag har fått fina mail från kvinnor i samma läge som mitt (som är eller har varit i IVF-karusellen.) Jag har bollat vardagliga grejer, fått tips om både det ena och det andra (till och med vilken dildo som är bra;) och jag vill med detta säga: Tack alla som läser hos mig, för alla gånger ni stöttat och peppat. Det är ovärdeligt. Tack. Och hugg nu in på tårtan.

6 kommentarer:

Uniflora sa...

Hurra! Hurra! Hurra! HURRA!!

Varma kramar och TACK för att vi får läsa hos dig.

Tudorienne sa...

Ja men HURRA!
Shit vad gott med tårta...

paprika sa...

JAMÅDENLEVA!

När jag tänker efter så är jag grymt glad att just DU började blogga :-)

Maja Gräddnos sa...

Och en tårta som är helt GI dessutom, HUR har du lyckats med den?!

HURRAAAAAA!!!

Anonym sa...

Grattis:-) Mycket att fira, att vänner kommit in i ditt liv och att du orkat delge dina läsare dina tankar. Trots att jag tog ett ganska kraftigt avstånd från IVF-bloggar efter vårt eget megafiasko så har du med jämna mellanrum hälsat på och skrivit något upplyftande. Tack, från djupet av mitt hjärta!
Kram

Anonym sa...

Tack själv för att jag fått läsa. *Smask smask på tårtan*