fredag 22 juli 2011

Mikro, del 2

Ja förmodligen tyckte vår nya bekantskap att vår mikro var för skitig för att värma sin barnmat i. Jag som har lovat mig själv att försöka sluta ursäkta mig. "Förlåt att det ser si eller så ut." Ja vad fan, jag har en femåring och en bebis. Det blir så då. Kräks på golvet som jag ibland missar att torka upp (hon kräks femtioelva gånger på en dag), tvätthögar som inte hinns med plus en massa annat. Jag FÖRSÖKER att inte ursäkta mig för det. Jag vill vara soft och bjuda hem folk ändå. Även om det inte är tipp topp. Och då tar jag en urtorkning av mikron som att det inte är tillräckligt rent hos oss. Men det får faktiskt stå för henne.

1 kommentar:

Malin sa...

Helt rätt, det får stå för henne! Fortsätt att vara soft, det försöker jag också vara. Inte helt lätt dock med en 3-åring och en två månaders =)