onsdag 27 februari 2008

Bloggträff?

Hm. Anna pratade om nån bloggträff...Vad var det? Någon?

3 kommentarer:

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

I Tingelings blogg står det om träffen. Jag har länkat till henne om du inte har hennes adress.

Och jag skulle hemskt gärna vilja att du dök upp!!!!!

Anna-Bell sa...

Oh, det låter ju helt klart spännande! Jag bor ju i Stockholm så jag kan ju absolut komma. Men är jag bjuden? Vilka ska dit och vart ska ni ses? Skulle vara kul att träffa folk...

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Alla som vill är bjudna! Jag tror inte att vi har satt upp några kriterier på vilka som får komma, och hade vi gjort det hade du passat in perfekt. Barnlöshetsbloggare är ju den snäva målgruppen.

Skriv en kommentar i Tingelings bligg, eller be anna om mailadressen (för som jag har förstått har du hennes mailadress?) Så får du vara med på maillistan