torsdag 14 februari 2008

VUL

Jodå imorse dök Tant Röd upp som på beställning. Jag ringde Huddinge som hade den där tjänsten att de skulle ringa upp. Tjugo i nio på morgonen sa den monotona rösten. Klockan nio började jag jobba,ingen hade ringt, och då jag av en händelse var inne i förrådet på jobbet där jag förvara min väska hörde jag att det burrade av min ljudlösa telefon. Jag svarade och förklarade att jag inte kunde prata men att de kanske kunde ta mitt personnummer. Fick en tid för ultraljud om ett par veckor så att vi vet att jag har några äggblåsor. Dum tid men vad att göra. Vill fortfarande inta vara öppen om vad jag ska göra av olika anledninger så jag får väl helt enkelt säga att jag måste till läkaren. Får väl dra en gammal beprövad om min visdomstand. Jag är bra på vita lögner.

Inga kommentarer: