måndag 18 februari 2008

Kurs

Jag har börjat en skrivarkurs. Det är jättekul och det är i en fin grupp som inte är homogen på något sätt. Jag vill berätta min historia om då Prinsen blev till men är ju då tvungen att komma ut ur IVF-garderoben där, jag som inte ens berättat för min egen mamma. Det känns lite läskigt. Jag känner ju fortfarande att det är ett känsligt ämne och jag skulle faktiskt kunna börja gråta av minnen och för att jag blir så berörd då jag talar om hur vi kämpade och längtade. Hoppas att någon där är intresserad av att höra min story.

3 kommentarer:

Anna sa...

Och jag vill gärna läsa det du skriver om jag får?

Kram

Maria sa...

Här är en till som gärna läser:)

För mig är det ibland lättare att berätta det innersta för okända människor än för ex mina föräldrar. Kanske för att det inte finns något "bagage" med hos dem.

KRAM och lycka till med kursen!!!

Anonym sa...

Du skriver ju redan :-) bra o med känsla dessutom.

Vad man gör med sina känslor beror ju bara på hur man känner i sig själv, vad som känns rätt.

Imorgon drar jag igång femte IVF och har varit tvungen att berätta förut för jag har mått så himla dåligt och varit på sånt hemske humör. Skönt om man slapp berätta tror jag.

Lycka till med skrivande och IVF.

Kram