fredag 1 februari 2008

Utmaning

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jobbade i restaurangbranchen, var singel, planerade en resa till Bali med två kompisar.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Var föräldraledig med Prinsen som var ett halvår.

Tre snask du gillar?
Lakrits, fikabröd och goda ostar.(Låter som att jag rullar fram...)

Tre sånger du kan hela texten till?
Massor! Bland annat en hel del Ted Gärdestadlåtar, schlagers och en massa barnsånger.

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Se till att mina nära och kära fick lite stålar. Köpa det jag ville ha typ en jeep och sedan se till att hitta någon syssla som var riktigt rolig att göra. Ett hus i ett varmt land skulle inte heller sitta fel.

Tre dåliga vanor?
Jag är ett kontrollfreak, jag biter på naglarna ibland i smyg och jag svär. Det sistnämnda gör jag bara privat så klart och aldrig på jobbet...

Tre saker du gillar att göra?
Gå på restaurang, vara ute på sjön och skriva, naturligtvis;)

Tre saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Baddräkt, hängselbyxor, keps. (Skulle se galen ut i alla dessa saker).

Tre favoritsaker?
Datorn, bilen, massagestaven.

Ha ha!!Kunde inte låte bli att flippa där på slutet. Nej jag säger mina gympaskor istället för staven;)

Utmanar alla som läser detta!

Inga kommentarer: