tisdag 8 september 2009

Big Roy

Kanske är det någon som minns mitt impulsköp från en postorderkatalog för låt säga ett halvår sedan? Det var ju så att jag fick en liten broschyr i brevlådan där man kunde köpa olika saker från olika företag, allt från tidningsprenumerationer till...dildos. Ja just det. Jag fick för mig att jag skulle hotta upp det lite här hemma och fyllde raskt i en talong. Inte visste jag vad som var bra, jag synade de olika prylarna upp och ner, men något rosa och fladdrigt blev det och innan jag skickade i den lilla handskrivna lappen tappade jag bort den och trodde att den låg på Ica här i Lilla Förorten, men det är en annan story. En rosa k*kring blev levererad och båda jag och sambon skrattade åt den innan vi fattade att den inte alls var så dum.

Och nu. Jag har tydligen blivit kund hos firman som levererade den rosa k*kringen. Så nu får jag deras reklam hem i lådan. I ett kuvert tackolov. Idag kom en broschyr och jag kunde inte låta bli att kolla i den. Jag höll på att skratta på mig när jag läste denna bekrivning:

Big Roy (uppblåsbar docka för kvinnor)
Big Roy, stor och stark hantverkare till din hjälp! Tar hand om dig tills du är helt tilfredsställd. Han har maskulint hårigt bröst och realistiskt ansikte. Big Roy har en 18 cm lång och hård penis och han är alltid redo för action.

Vad gillar ni den beskrivningen? Så en bild på en docka som ser heeelt galen ut. Realistiskt ansikte?! Fan vad jag skrattade. Vem, jag undrar vem hoppar på en Big Roy?

3 kommentarer:

MochM sa...

Hahahahaha!
Big Roy, underbart!

Paprika sa...

Underbart!

Anonym sa...

Jag hoppar på vad som helst snart!
Anna franmitthjarta.wordpress.com efter allt för lång tid som celibatkvinna=)