söndag 20 mars 2011

Göra slut

Jag funderar på att göra slut. Med facebook. Det var häftigt första gången jag gick in där och såg alla för mig kända människor och jag tycker att det är bra att man kan kommunicera där. Men när jag kommer på mig själv med att gå in på facebook för femte gången under en dag undrar jag själv. Varför gör jag det? Vad är det som intresserar mig? Kan jag inte göra något vettigare med tiden? Jo det kan jag och det är därför jag funtar på att dumpa FB. För jag tycker egentligen att det är lite galet att jag håller på och ändrar status par tionde minut. Why, egentligen? Men så till det gamla vanliga. Sepatationsångesten. För jag gillar ju att kolla in vad folk gör och själv skriva ett par rader. Det känns liksom svårt att bara lägga ner också. Vad beror det på? Är jag FB-beroende eller?!

1 kommentar:

paprika sa...

*gillar*

Nä, skämt åsido jag fattar vad du menar. Konstigt hur man (jag) kan låta nåt så meningslöst uppta så mycket tid.