onsdag 14 mars 2007

En utmaning från Anna!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18 rad 4,vad står det där? "Härlig känsla att komma hem med vår bebis!" (En fyll-i-bok om första året som mamma/pappa).

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan,vad rör du vid? En golvlampa.

3. Vad såg du senast på tv? Melodifestivalen i lördags.

4.Utan att se efter gissa vad klockan är? 20.42 (Rätt svar var 20.30)

5. Bortsett från datorn vad hör du just nu? Prat från vår tv. Sambon kollar på något.

6.När du senast var ute vad gjorde du då? Prinsen och jag hade tagit tunnelbanan för att sedan byta till tåg. Vi åkte till sjukhuset där pappa ligger efter bypassan. Sedan tog vi oss tillbaka till stan, åt glass med en kompis i vårsolen, promenerade en sväng för att sedan ta bussen hem. De gjorde vi ute.

7.Vad tittade du på innan du började med denna undersökning? Annas sida.

8.Vad har du på dig nu? Svarta trosor, svart amningsbh. Mörkblå plyshbyxor, märket Bik Bok och en svart tröja från We. Silverringar i öronen.

9.Drömde du något i natt? Inte vad jag minns nu.

10.När skrattade du senast? Idag. Skrattar varje dag tackolov.

11.Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tavlor, ökenbilder som en kompis tagit och ett foto på Prinsen.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Öh...Jag bor i Stockholm. Alltså ser jag konstiga saker hela tiden. Idag såg jag en uteliggare som hade flätat hår och i flätorna satt det massor av sugrör. Tror bestämt att han hade varit på Mc Donalds.

13.Vad tycker du om den här utmaningen? Kul.

14.Vilken var den senaste film du såg? En Wallanderrulle.

15.Om du blev multimiljonär-vad skulle du köpa då? Ett hus med sjötomt, två coola bilar (en jeep till mig och något annat till sambon) och någon slags verksamhet som jag skulle syssla med när jag kände för det.

16.Berätta något om dig själv som folk inte vet om? Hemlisar ska vara hemlisar...

17.Tycker du om att dansa? Ja det gör jag. Nu när man inte går på nattklubb så ofta så får man hålla till godo med vardagsrumsgolvet;)

18-19.Vad ska dina barn heta,pojke resp flicka? Ska och ska...Vår son heter två vackra namn som passar med hans efternamn. Får vi ett till barn så får vi se det då, men Olivia är ju en favorit.

20.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Nope.

21.Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Orkar inte tänka på nån pärleport...

22.Vilka vill du ska svara på dessa frågor? Alla som känner sig sugna.

Inga kommentarer: