söndag 25 mars 2007

Guldstjärna av kniptanten!

Så var jag hos kniptanten här om veckan. Hon den ettriga kvinnan med den lugna rösten som kör in några fingrar där nere för att se så att jag kniper ordentligt. (Måste ju göra det noga eftersom jag sprack så mycket i samband med förlossningen).Tanten som säger med Susanne Lanefeldt-röst "Det är bra! Du kan mer. Å kniiip!" Hon som menade att man kan köra upp en penna med en påse på i baken för att träna knipförmågan där bak.En penna! Höll på att börja asgarva då jag hörde det!

Tidigare har jag fått bastning. Blev irriterad på henne då hon höjde på ögonbrynen och sa "Nja. Bättre kan du nog. Hem och knip." Hade lust att skrika "Testa att spricka från hål till hål själv då,att slita av varenda muskel och nervtråd där nere! Prova att knipa sedan så får vi se vilken styrka du har!"
Nej jag skrek inte till henne. Jag sa bara "Men jag FÖRSÖKER faktiskt" och sedan gick jag hem, var förbannad på kniptanten och knep utav bara satan. Det gav resultat. Här om veckan då jag besökte kniptanten sade hon "Bra! Det har verkligen gett resultat!" Ibland är det bra att bli lite förbannad!

Inga kommentarer: