onsdag 7 mars 2007

Helt oglamorös idag!

Det är inte så att jag brukar trippa runt på stilettklackar då jag promenerar med Prinsen men ändå. Idag var jag verkligen ful på förmiddagsprommen.

Prinsen skrek och ville inte sova inne i lägenheten. Nej han skulle ut i vagnen och sova. Så jag kastade mig ut, trots att jag har punka på barnvagnen för femte gången. Där gick jag i det gråa dimmiga vädret och reflekterade över mig själv. Oborstat hår under den enorma mössan, mysbyxor och stor jacka. Inte en skymt av något smink. Så grå som den gråaste mus. Som pricken över i´t upptäckte jag en hundbajs på ena skon i slutet av promenaden. Yeah. Vilken pingla. Not!

2 kommentarer:

Anna sa...

Av vilken anledning, får jag fråga, har du lagt stilettklackarna på hyllan??? Tänk på att mammasunk är döden för ett förhållande och plocka genast fram dem igen!

;-)

Du har en utmaning i min blogg!

Anna-Bell sa...

Hej Anna! Jo tack jag har tänk på det där,att man borde hålla sig lite snygg för sambon. Men i vår då jäklarns ska han få en snyggare tjej och Prinsen en ärtigare mamma. Jag ska införskaffa lite härligt sköna vårkläder och gå till frissan. Sambon å andra sidan hoppar även han i ett par mysbrallor så fort han kommer hem. (Även kallad hemmakostymen).

Vart är den där utmaningen?!Kan inte hitta den...