fredag 16 mars 2007

Lista igen!

3 saker du gillar med ditt utseende: Ögonen, håret, helheten.

3 saker du gillar med din personlighet: Ärlig, pålitlig och humorn (som jag själv tycker att jag har =D)

3 saker du lyckats med och är stolt över: Min högskoleutbildning, att jag har lyckats få så härliga vänner, att jag har lyckats få en så fin familj. Den är jag verkligen stolt över!

3 personer du kan ringa mitt i natten: (För utom sambon) Mamma, Katja och Pelle.

3 personer som sagt "Jag älskar dig! "till dig: Sambon, Katja och nåt gammalt ex...

3 saker du uppskattar hos en medmänniska: Faktiskt samma som jag har svarat på fråga nummer två: Ärlighet, pålitlighet och humor.

3 vänner du vill träffa snart: Katja, Jenny A och Anna. (Dax att ses relativt snart Moffan!)

3 saker du ska unna dig själv i morgon: God mat, godis och en långpromenad.

3 personer du utmanar att göra listan: Anna och två andra som känner sig manade...

Inga kommentarer: