onsdag 8 april 2009

Inbokat

Tack för förslagen om innehåll till dagmammans påskägg. Jag drog en repa till Ica Maxi och till henne blev det en låda spisbröd med soltorkade tomater och oliver plus en kartong med te (te igen alltså...). Jag vill inte handla värsta grejen eftersom jag inte gillar när presenter blir too much liksom, att man lagt överdrivet mycket. Det ska vara tanken som räknas och verkligen i detta fall. Dagmamman är så himla duktig och jag vill att hon ska få lite uppskattning.

Idag pratade jag med Doktor L förresten. Jag ringde upp och hon förstod inte alls varför ingen sagt att jag hade lämnat meddelande på svararen igår. Hur som helst så kör jag långa behandlingen denna gång. Äggplock är inbokat i början av juni.

Min hosta är lite bättre (peppar, peppar) och nu hoppas jag att jag kan premiärköra ett Friskispass nästa vecka.

Inga kommentarer: