tisdag 14 april 2009

Resa

Vi har pratat om det ett tag, vännen K och jag. Vi behöver komma bort, åka till solen. I hennes liv har det hänt en del jobbigt, själv behöver jag ladda på lite efter allt harvande. Vi vill ta med våra barn. De ska få leka. Gräva i fin sand, bada ska de få göra. Idag var vi i resebyråerna på Sveavägen. Jag vet inte i vilken värld jag lever men idag slog det mig; Fan vad dyrt det blir att åka iväg. Det var år sedan jag var utomlands, våra pengar finns i huset och de är lagda på IVF. Jag behöver åka, min kropp och själ behöver värme speciellt om det går och helvete igen med syskonförsöken. Men jag vet faktiskt inte nu. Dyrt blir det och jag har liksom inte hur mycket som helst att trolla fram. Så nu får vi se hur det blir.

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag hoppas det löser sig så att ni får åka!

MochM sa...

Dyrt men säkerligen värt det. För välmåendets skull. Kan ni inte titta reguljärflyg? Finns ju gott om budgetbolag. Sen kan jag rekommendera hotels.se eller expedia.com för hotellsök, vi har gått på deras rekommendationer flera gånger och alltid blivit nöjda och hittat billiga bra hotell.
Hoppas det blir resa av!
m.