måndag 6 april 2009

Måndag

Måndag morgon och jag har hostat som en galning halva natten. I dag ska jag ringa läkaren L och säga att vi vill göra en IVF till innan Linné stänger för sommaren. Jag vill göra den långa behandlingen för den gav fler ägg. Vi vill ha tillbaka två embryon om det finns möjlighet till det (om det finns så många) för det skulle vi få sa Doktor O.

Imorgon ska jag ha mens men redan i fredags och i lördags såg jag spår av den men sedan försvann den. Hoppas det inte är något strul med den nu också.

I helgen hade jag två små göra-saker. Det ena var att Prinsen skulle klippa sig hos frisören för första gången och det andra var att köpa utebyxor till Prinsen. Utebyxor köpte jag i fredags, upptäckte i lördags att de var för stora och försökte byta i söndags. Då var alla slut. Jag var igår i tre (3!) köpcenter i typ 67 olika affärer utan resultat. Idag fortsätter jakten. Prinsen är oklippt trots mutor och en rolig bil att sitta i hos frisören Han vrålade att mamma skulle klippa honom men jag tänker gå dit en annan dag igen för nytt försök. Skam den som ger sig.

Inga kommentarer: