måndag 6 april 2009

Kärring

För ungefär ett år sedan frågade min granne mig om det inte var dags att skaffa syskon till Prinsen snart. Man bör ju inte ha för många år mellan barnen tyckte hon. Idag var hon på sambon. Han sa att vi inte har tid vi som har så mycket att göra med renoveringen. Jag gör mig redo. Vad ska jag säga nästa gång hon säger det till mig?

1. "Kanske det, men är det inte dags att du klipper av ditt risiga hår snart?"

2. "Ja nu när du säger det, det är nog bäst att gå in och knulla på en gång."

3. Vara tyst, bara måtta in en hård spark på hennes smalben.

7 kommentarer:

zygoten sa...

Kör alla tre alternativen i nämnd ordning så blir det nog tyst;-)/Z

Anonym sa...

Hahahahahahahahahaahahaaaaaaa! Gör vilket som helst, så blir du min hjälte!

Uniflora sa...

Alternativ 4: snyfta lite och säg 'vi kan inte få barn, skulle du kunna bli vår surrogatmamma?'
Lägg sen till sparken på smalbenet.

ylwa sa...

Instämmer med zygoten ;)Eventuellt lägger du till "minns du hur det var? Det var väl ett tag sen du fick nåt menar jag" efter nr 2 ;)

Paprika sa...

Fy. Vi har också en sån granne. Hon dök på mig för ett par månader sedan, när jag var ute med Filur. Jag svarade undvikande något om att vi har fullt upp med ett och då sa hon: Två barn SKA man ha!

Jaha. Ja men då säger vi väl så då. Kärringjävel!

Signora sa...

Gahhh! Kärringjävel!
Jag skulle bli så stolt över dig om du vågar drämma till med något av nämnda alternativ! Go girl!!!

Mary sa...

Haha, jag röstar på nummer två!