tisdag 4 augusti 2009

Semester

Det var kanske inte meningen. Men i och med semestern tog bloggen liksom också semester. Kreta var som sagt underbart. Danmark var också helt ok. Nu är jag hemma igen. Till huset som jag längtade efter den asjobbiga bilresan hem. Till kompisarna jag inte sett på ett tag. Till skrivbordet där högar av lappar på göra-saker ligger framme. Men lugn, det är inte så jobbiga grejer. Mest påminnelser som att jag bör boka om Prinsens tandistid, fixa musikalbiljetter och betala en räkning.

Jag har denna vecka kvar och nästa också. Får se när bloggen börjar rulla på som vanligt igen. Men hej så länge och på återseende, hoppas allt är bra förresten. Om någon läser.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna-Bell! Jag har precis hittat till din blogg och tycker den är toppen. Vill bara att du ska veta det, eftersom du skrev att det kanske är lite dåligt med läsningen så här i semester-tider.
Vi ska precis börja ett syskonförsök (IVF) så det var så jag hittade din blogg. Hur går det för er?

Ha det så bra, kram från Ebba

Eludie sa...

Hej! Roligt att höra att du har en skön semester!

Tudorienne sa...

Kul att du är tillbaka! Jag undrade just, men jag ska ju inte säga nåt!