onsdag 4 november 2009

Done

Jag har gjort det nu. Postat det tre långa brevet till Linné. Som är adresserat till Doktor O. Där det står att jag känner mig besviken över att vi lovades två embryon tillbaka vid två olika tillfällen. Där det står varför jag tycker att vi bör beviljas två embryon vid nästa behandling. OM det blir någon nästa behandling. För vem vet om de små klarar upptiningen.

Jag har även tagit vaccinet mot svininfluensan nu, jag som har astma och är i riskgruppen men har velat. Efter mycket övervägande fick även Prinsen sprutan. Jag vågar inte låta honom vara utan. Solkatten, du undrade vad jag menar med astmaliknande symptom. Varje gång Prinsen blir förkyld blir han tät i luftrören. Han får ventoline vid dessa tillfällen. Vid flera tillfällen har vi sökt vård (det var innan han fick ventoline) för att han haft tungt att andas. Man kan ju höra på andningen att det är tungt och se att det blir en grop under revbenen när barnet andas. Någon läkare har nämnt att de eventuellt kan var förkylningsastma.

Hur som helst så väntar jag på svar från Linné. För det bad jag om längst ner i brevet, så det hoppas jag verkligen på. Och jag väntar med spänning.

2 kommentarer:

nylsa sa...

Vad bra att di fick iväg brevet, hoppas du får ett bra och snabbt svar med löfte om två den här gången.

Tudorienne sa...

Håller med, bra!