måndag 27 september 2010

Fest

Jag var på fest i helgen. Med personer som förstår och vet. Där jag kunde vara ärlig, tala klarspråk, lägga ut korten på bordet. På fest med min runda mage, där folk hade insikt i att jag längtat, där flera har liknande erfarenheter, där många nått sitt mål men andra inte. Jag har varit på fest där man vet att min graviditet är resultatet av både tur och hård kamp. Det är befriande att träffas, fint med denna speciella kontakt, detta betydelsefulla nätverk. Tack!

/Anna-Bell

3 kommentarer:

Maja Gräddnos sa...

Ja, TACK!
Jag hade ditt fina hjärta på mig idag och tänkte på dig.

Anonym sa...

Åh tack själv fina Maja! Tyckte att orden passade till just dig.
Puss /Anna-Bell

Ribbolita sa...

Tack själv! Du var så fin med din mage och det var så härligt att se!