onsdag 27 juni 2007

Rapport från sovandet igår

Förmiddagsluren: Vi var envisa både Prinsen och jag. Han hade fått både frukost och bröstmjölk innan han lades i vagnen. Han skrek till och från i en halvtimme innan han somnade.

Eftermiddagsluren: Somnade lite väl sent men somnade dock i vagnen. Skrek till och från i en kvart. Hade inte ammat innan och på kvällen såg jag ut som Dolly Parton eftersom han många gånger får sig en liten slurk under dagen. Men inte idag eftersom jag ska försöka att amma lite mindre.

På kvällen: Det blev en sen nattning eftersom Prinsen sov eftermiddagsluren sent. Vi gick och lade oss samtidigt hela familjen. Prinsen körde tokracet i sängen mellan mig och sambon. Rullade, gungade och kröp runt tills han somnade efter 25 minuter med fötterna på huvudkudden.

Sammanställning från gårdagen:

Prinsen somnade tre gånger utan att ha bröstet i munnen. Ska fortsätta att köra på med min vagnstrategi under dagen.

Slut på sovrapport.

1 kommentar:

Anna sa...

Du rockar, quinna!!!
Håll i det hela, det tar bara några få dagar så har han fattat vad du menar.
Heja Anna-Bell och HEja Prinsen!