lördag 30 juni 2007

Snott en lista

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången? Nej det gör jag inte.

2. Har du sett din bästa vän gråta? Många gånger.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? Inga på burk. Mamma tror på kostcirkeln, att äta frukt och grönt.

4. Vad åt du senast? Frukost; Tre mackor med prickig korv och en stor kopp te.

5. Har du fått någon komplimang idag? Tyvärr inte.

6. Har du varit med i en rättegång? Nej, som tur är.

7. Är du polare med grannarna? Nej vi är ju nyinflyttade.

8. Vilka språk pratar din mamma? Hon pratar svenska och svänger sig med några enstaka engelskaglosor.

9. Vilka länder har du bott i? Sverige.

10. Senaste piercingen? Har inga förutom hål i öronen. Tycker inte att det är snyggt med något annat faktiskt.

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? I lördags då jag skulle till en kompis på en fika. Fick punka tyvärr.

12. Gay? Jättestraight.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Har hänt men det var typ sex år senast.

14. Har du äggat någon? Vet inte vad det betyder. Säkert något snuskigt;)

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Verkligen inte.

16. Din favoritfärg? Det är nog grönt.

17. Har du varit på stranden? Så klart att jag har. Gillar sandstränder men allra mest klippbad vid havet.

18. Har du haft en stalker? Vet inte. Förut var det någon galning som terrade mig på telefon. Var tvungen att byta nummer till hemligt. Jätteläskigt.

19. Minns du dina/din musiklärares namn? Japp. Har bra namnminne. Yvonne, Hasse och Pecka.

20. Hur bra är din syn? Bra vad jag vet.

21. Har du varit på ett party? Klart jag har varit på party. Både fester och tupperwarepartyn;)

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Aldrig i livet!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Jag har ingen bror.

24. Har du varit utomlands? Bara lite. Finland, Danmark, Spanien, Grekland, Thailand, Bali, Singapore, England.

25. Har du sett din bästa vän naken? Nja. Min bästa tjejkompis men inte min bästa killkompis.

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Jag hoppas att det blir det som jag ska gå på denna månad.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Ha ha! Det skulle inte hända!

28. Var är dina syskon just nu? Min syster är förmodligen på sitt jobb.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att det fanns en massa rum i vårt hus som jag inte kände till. Jag sa till sambon "Kolla här är ett rum och här är ett till. Vad ska vi göra med alla rum?"

30. Vem ringde dig senast? Min kompis som är på väg hit.

31. Vilken tid gick du upp i morse? Klockan sju.

32. Vilket är det fjärde messet i din inkorg? "Ja det tror jag nog att jag kan skaka fram någon. Vi kan höras lite senare. Är superstressad. Kram" (Hade frågat syrran om hon har någon kofta som jag kan låna att ha över klänningen på bröllopet jag ska på).

33. Vad ska du göra i helgen? Jag ska på möhippa.

34. När var du riktigt sjuk senast? Vad räknas som riktigt sjuk? Kanske för tio år sedan då jag hade infektion i hornhinnan och lunginflammation samtidigt. Var helt däckad med jättehög feber. Dessuton så såg jag knappt något. Läskigt.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Jag brukar inte ta på kändisar. Jag tittar men låtsas samtidigt att jag inte ser dem;)

36. Vad finns i din bakficka? Ingenting.

37. Har du färglinser? Nej.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Då sov jag.

39. Vad är det första du gör på morgonen? Gosar med Prinsen.

40. Vad ska du göra efter det här? Kolla min mejl.

Fler som känner sig manade?!

Inga kommentarer: