onsdag 6 juni 2007

Tittut mina vinterben!

22 grader varmt och jag vill ha kjol. Jag gillar att ha kjol. Efter att ha rakat benen hoppar jag i en av de få kjolar jag har som nummer 1 passar och nummer 2 inte känns helt ute. Så kollar jag ner på benen. Vita. Så klart eftersom jag varken solar solarium eller använder brun utan sol-krämer. Vänster ben: Jack mitt på smalbenet eftersom jag sprang in i ett sänghörn här om dagen, grön-blått runt omkring. Rödflammiga fläckar, jag vet inte varför. Höger ben: Blåmärke på knät, ingen aning varför. Sår på knät, ett brännmärke som jag fick då jag busade med prinsen och slängde mig på parkettgolvet. På vaden har jag en massa små och röda prickar efter rakningen. Tittut mina vinterben!

2 kommentarer:

Anna sa...

Men du, när man bor i hus så kan man börja smygsola benen tidigt. Strunt i grannarna och kavla upp byxorna så fort tillfälle ges bara!
;-)

Anonym sa...

Jag har vinterben året om. Hur vita dina ben än är så är dom inte vitast om man jämför med mina! Lovar!