onsdag 19 september 2007

Käderna har kommit

Igår var det som julafton här. Mina kläder som jag beställde från Ellos hade kommit i ett stort paket. Det var ungefär som jag hade föreställt mig; En del passade och såg bra ut, andra såg inte alls ut som på bilden i katalogen.

Bestämde mig för att behålla:

ett par skor (rosa fodrade basketdojor)
ett tre-pack med t-shirts
en halsduk (som matchar de rosa skorna)
en luvtröja
två par strumpbyxor till Prinsen. (Äntligen har jag hittat några som inte är rosa med blommor på)

40 pix för att skicka tillbaka:

en fleecetröja som såg ganska B ut
ett par taights som inte alls var roliga på
två par byxor till Prinsen som var jättevida i benen

Ja. Det var ganska kul att beställa per katalog.

2 kommentarer:

Linda sa...

Vad roligt att basketkänngorna var bra. Jag beställde ett par sådana gröna igår =)

Anna-Bell sa...

Hej Linda! Vet inte om du har kollat in min blogg tidigare? Välkommen i alla fall;)

Jodå kängorna var fina, en färgklick, varma och sköna. Idag ska jag testa dem till strumpbyxor, kort jeanskjol och rosa luvtröja. Måste hotta up mig lite känner jag.

Hoppas att du också blir nöjd. Beställde du något mer kul?

Anna-Bell