måndag 10 september 2007

Spermatruck

Är det någonting jag inte klarar av så är det bonniga människor. Nu menar jag inte att folk bor på landet, utan när människor kläcker ur sig bonniga saker som exempelvis att homosexualitet är en sjukdom.

För ett tag sedan var jag hemma hos en tjej som jag lärde känna då jag pluggade. Prinsen var med och eftersom de bor i lägenhet på första våningen så lämnade jag Prinsens barnvagn utanför dörren i trappen. Pluggkompisens sambo (som jag knappt känner) var inte hemma då jag och Prinsen kom men han dök upp senare. Redan i hallen hörde jag honom. "Så det är du som är här. Jag undrade vems spermatruck det var utanför dörren". Spermatruck?! Vilken fånig kommentar. Så himla bonnig. Att karln i fråga är homofob gör inte saken bättre. Har svårt för folk som har inställningen om homosexuella att "Bara de inte stöter på mig..." Men vadå! Jag tror väl inte att varenda snubbe ska ragga på mig bara för att jag är hetro. Någongång hörde jag en annan bonnig man kalla bögar för skinkryttare. Sedan klappade han sig för bröstet och liksom kluckade. Hö, hö, hö. Så sabla bonnigt!

3 kommentarer:

Fillan sa...

Vissa ord är ju bara för mycket. Spermatruck. Sätter en hundring på att det inte var en kvinna som kom på det ordet.

Maria sa...

Kan bara hålla med. Gillar inte bonniga människor och spermatruck var ett riktigt löljigt ord. Folk som tror att homosexuella inte gör något annat än stöter på alla de ser fixar jag inte heller. Kram

Anonym sa...



Alѕo visit my blog: London Tantra
My webpage ; sensual massage