lördag 12 januari 2008

En blogg som är rätt tyst...fortfarande.

Vet inte vad det är med mig, men jag vet bara inte vad jag ska skriva. Vet inte vad jag gör, men inte sitter jag vid datorn så ofta längre. Är det så att det skulle vara bäst om jag fimpade bloggen helt, la ner istället för att göra något som inte ens kan kallas halvhjärtat? Eller ska jag strunta i skrivkrampen som råder och återkomma när jag har något att komma med? Vet inte. Får se hur jag gör. Men just nu känns min blogg tråkig. Jättemegatrist. Så är det.

4 kommentarer:

Solkatten sa...

Att sluta blogga är svårare än man kan tro ;-) Men en paus kan man ju alltid ta.

Maria sa...

Egoistisk som jag är så skulle jag tycka att det var jättetråkigt om du la ner bloggen helt och hållet. Stor kram och hoppas att du kommer över skrivkrampen:)

Tre Gringos sa...

Du skriver jättebra! Jag skulle sakna din blogg om du la ner. Fast du ska ju blogga för din egen skull såklart och du kanske behöver en paus.

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Du får inte lägga ner. Ta en paus, men kom tillbaka.

Jag skulle sakna dig något alldeles kolossalt om du slutade!