söndag 13 januari 2008

Familjeliv...

Var in på Familjelivs sida och kollade lite. Kan bara inte låta bli att undra vad det är för folk som hänger där...Någon undrade om en pojke bör få en leksaksspis i present eller om det bara passar flickor. Men hallå?

Såg också en tråd för folk som har bugaboo-vagnar. En tråd! Och där fanns det också möjlighet att ta en bild på sin vagn och skicka in. Förlåt mig men fan vad muppigt!Som att jag skulle bilda klubb med alla som har ett par nike-skor i hallen...

Familjeliv suger.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag har flyttat min blogg och så heter den numera En Mölnbobos Liv, du får gärna ändra i din länklista. Jag kommer även lösenordsskydda vissa inlägg så vill du ha lösenord kan du maila på amek75@hotmail.com

Apropå ditt bloggande, gör så att du skriver när du har något att skriva, låt bloggen vila däremellan.

Familjeliv är en sida för sig, jag har ett konto där men jag är aldrig ute och kikar (nästan). Jag pratar ju med folk via MSN eller andra sätt så familjeliv känns väl sådär. Dock vet jag att jag faktiskt läste lite i bugabootråden när vi skulle köpa vagn för att se vad folk hade för åsikter.

Solkatten sa...

Muppigt var ordet :-D

Maria sa...

Har varit inne på Familjeliv ett par gångeroch läst lite om IVF och fått bra info från andra. Däremot fattar jag inte alla dessa trådar, såg att det finns en för oss med spraystart i januari. Hur hjälper det mig? Genom att veta att det finns fler än jag? Sorry, den sidan är inget för mig heller.