tisdag 29 januari 2008

Jag är en nöt!

Så var jag inne en sväng på facebook och kollade och klickade mig vidre och hamnade av en slump hos en fd klasskompis kompis som jag gick i paralellklass med. Och vips så dyker det upp en stor bild på mig och under står det; ANNA-BELL WAS HERE! För att jag har råkat klicka i något som inte var meningen. För att jag är kass på engelska. Jag vill INTE att folk ska se att jag varit inne på deras sidor och kollat lite. Halva nöjet med facebook är nu pajat. Måste styra upp detta. Nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag har sett att vissa har installerat den funktionen (trodde dock att det var upp till en själv att välja om man ville lämna avtryck). Snopet när man försöker vara lite hemlig sådär...

Anonym sa...

Gaaah! Det är ju snokandet som är hela poängen med Facebook! :D