söndag 17 oktober 2010

Extrajobb

Det är slut nu på sambons extrajobbande. Det sa han i alla fall idag. Jag ångrar att jag inte spelade in det hela på film, för det tror jag när jag ser det. Det ska bli väldigt skönt att ha honom hemme lite mer. Om det nu blir så.

Helgen har varit lugn och skön. Hann med några grejer på göralistan men inte allt. Fixade på tomten men hann inte storhandla. Nåväl, hinns kanske med i veckan. Idag var jag med syrran på stan. Händer inte ofta. Vi var på secondhandaffär och provade mössor och hattar. Jag skrattade så att jag höll på att ramla omkull. Egentligen för sällan man skrattar så hystreiskt.

I morgon går jg in i vecka 28. Det går framåt och det känns underbart skönt. Vågade mig faktiskt på att köpa en liten body idag. Undrar så vem som finns där inne.

Inga kommentarer: