tisdag 5 oktober 2010

Fyrasiffrigt, hipp hipp hurra!

Det började som en kul grej. Året var 2007, Prinsen var fem månader och det första jag skrev var så här:

Premiär!

Jag har tagit mig i kragen och skaffat mig en blogg. Ska bli både kul och befriande att ventilera mina tankar och känslor här!

På återseende!!

/Anna-Bell

Genom alla inlägg och årens lopp har det hänt en massa. Prinsen har blivit en rätt stor kille, vi har flyttat till huset i förorten och känt på renovering med stort R. Jag har fått många fina inlägg från tjejer jag inte känner i verkligheten, jag har också varit på bloggträffar, fått vänner för livet. Jag har delat med mig av stort och smått och har fått massor tillbaka.

Grattis bloggen, detta är mitt tusonde inlägg!

/Anna-Bell

2 kommentarer:

Anonym sa...

HURRA! Må det bli 1000 till :)

storkot

ylwa sa...

Hurra för Anna-Bell! :D