söndag 9 juni 2013

Att köpa skor

"Att handla skor på nätet är min nya grej". Så sa nöjt jag till några kompisar förra veckan, efter att jag hade suttit en halv kväll och kollat på skor, kryssat i och beställt.

Idag hämtade jag ut skorna. Ett par ballerina i skinn och ett par pumagympadojjor. Jag provade och insåg att de var alldeles för stora, att gympadojjorna var platta och långa och ballerinorna helt fel.

Så var det med det. Jag kommer antagligen få betala frakten tillbaka. Att köpa skor på nätet är nog inte alls min grej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast det brukar vara fri frakt och retur. Annars skulle de nog inte få några skor sålda. Det är skitsvårt att köpa skor utan att prova (även om det är lockande att slippa just provabiten).

/Paprika

Anonym sa...

Håller med, har sett flera sajter med fri frakt och fri retur. Jag har själv handlat från Brandos, det har funkat hur smidigt som helst (var tvungen att skicka tillbaka en gång - de skickar t.o.m. med retursedlar med leveransen så att man slipper krångla med det).