måndag 17 juni 2013

Lördagen

I lördags var jag på tillställning, med mat, dans och prat. Hemma hos ett underbart och härligt par. Det var många där, kanske femton stycken. Några av de femton vet mycket om mig, har läst eller läser min blogg.Jag har läst deras.

När jag kom hem var jag uppfylld av alla möten och samtal och jag tänkte att alla de fina tjejerna är olika, men att de ändå har något gemensamt. De är alla färgstarka och har åsikter, kan framföra vad de tycker och känner i tal och skrift. Kan beröra och hitta olika vinklar, komma på intressanta samtalsämnen. Och så den ofrivilliga barnlösheten då. Det var ju den som förde oss samman.

Tack fina bloggtjejer för att jag får ingå i gänget.

5 kommentarer:

Anonym sa...

lav ya
Tisalen

Maja Gräddnos sa...

Pöss!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Tack fina du!

Det var fantastiskt.

nylsa sa...

Tack finaste du för att du kom, vilken kväll vi hade!

Anna-Bell sa...

Tisalen, Maja G, Kattmamman, Nylsa:

Ja, det var så roligt att få träffa er och de andra igen!

Kramar