söndag 7 december 2008

Praktiskt inför morgondagen

För att fixa det praktiska runt vårt FET denna gång ska jag:

- Byta arbetstider med kollegan C. Hon jobbar längre i morgon och jag jobbar längre på min tidiga dag, tisdag. Jag tror inte att hon fattar att det lättade för mig reält när hon tackade ja till det.

- Låna farbror Jannes bil. (Alltså Prinsens farbror.) Han vet vad vi ska göra och det känns rätt skönt. Alltså kommer jag att rulla runt i en gammal volvo med karta och kompass vid tvåsnåret.

- Ha med mig en lapp till Uppsala med sambons underskrift där det står att det är ok med FET fastän han inte är med.

- Låta läkaren skriva ut proggisar trots att de inte brukar göra det vid FET. Jag hade det när jag blev gravid med Prinsen och vill ju så klart även ha det denna gång.

3 kommentarer:

Uniflora sa...

Lycka till lycka till lycka till lycka till!!! Kram

Anonym sa...

Annars har jag proggisar i tusentals;) KRAM

MochM sa...

Jag håller tummarna stenhårt. Imorgon flyttar nästa familjemedlem in hos dig!
Kram m.