tisdag 9 december 2008

Utmaning

Nej jag har inte blivit utmanad. Jag har helt sonika snott en utmaning hos Tisalen.


8 favoritprogram
* Inredningsprogram
* Insider
* Efterlyst
* Idol
* Du är vad du äter
* Matakuten, men det var ju bara några avsnitt.
* Dokumentärer
*

8 saker jag gjorde igår
* Lämnade Prinsen hos dagmamman
* Körde bil fram och tillbaka till Uppsala
* Sov en hel massa eftersom jag hade feber
* Åt några smörgåsar och drack proviva
* Bloggade
* Skickade några sms
* Pratade i telefonen med mamma
* Var på Apoteket

8 saker jag ser fram emot. Att:
* få vara julledig med Prinsen
* bli gravid
* renoveringen av huset ska bli klar (lär inte hända på länge)
* säsongen av magsjukor och influensor ska vara över
* en ny garderob. Skulle behöva inhandla mycket nya saker.
* se vad sambon har hittat på för julklapp till mig i år. *nyfiken*
* det ska komma snö. Jag vill ha en vit jul.
* få se Prinsen vara med i sitt första luciatåg på torsdag.

8 favoritrestauranger
* Tre Santi
* Sonjas grek
* Jesses
* Kamarina
* Greken på hörnet (Ja jag gillar grekmat;)
*
*

8 saker på min önskelista
* En graviditet
* Smycken, gärna örhängen och halsband.
* Kläder, vad som helst; Jeans, toppar, trosor och strumpor.
* Rött te, dricker en hel massa.
* En snygg och skön pyjamas som jag kan ha på kvällarna.
* En tidningsprenumeration, kanske på Amelia eller Mama.
* Ett överkast som passar i vårt nya sovrum.
* En tavla som jag såg på Hornsgatspucklarna för några år sedan. Kan inte glömma den.


8 personer jag utmanar:

Alla som läser min blogg och har tid och lust att svara.

1 kommentar: