tisdag 12 juni 2012

Födelsedag

Födelsedag när Prinsen var på Skansen med dagmamman,när Gittan hade ögoninflammation. När höggravida vännen L var här på snabbfika och jag softade hemma. När Sambon kom hem och var stressad, av för mycket jobb, för långa bilköer och en arbetsplats på fel sida om stan. När han gav mig tre röda rosor och sa att det var från en var i familjen, Prinsen, Gittan och honom själv. Födelsedag när jag gjorde rabarberpaj med glömde att ugnen ännu är trasig för att det brann i proppskåpet här om dagen, när jag fick dra till en kompis och grädda. När Sambon somnade med barnen och jag fick en stund med min bok på soffan. Det har varit en vanlig dag men ändå inte. I dag blev jag plötsligt ett år äldre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
Hoppas du njutit av dagen.
Kram
Nilla

Maja Gräddnos sa...

Ååååhhhh!!!!!
Du och Bill delar ju födelsedag, det VET jag ju.

GRATTIS underbart fina Anna-Bell!!!

Sambon får bjuda dig på champagne och tårta, lyxchoklad och jordgubbar till helgen!

Tudorienne sa...

Grattis Anna-Bell (lite för sent)!