söndag 8 mars 2009

Statistik på ruvardag 10

Familjen Anna-Bells IVF-statistik:

IVF nr. 1: Blod på dag 16 (Sophiahemmet 2004)

FET nr. 1: Blod på dag 11 (Sophiahemmet 2004)

IVF nr. 2: Positivt test dag 17. Tidigt missfall. (Huddinge 2005)

FET nr. 2: Blod dag på 11. (Huddinge 2005)

FET nr. 3: Positivt test dag 16. Min älskade prins blev till!! (Huddinge 2005)

FET nr. 4: Blod på dag 11. (Huddinge 2008)

FET nr. 5: Positivt test dag 18. Tidigt missfall. (Huddinge 2008)

IVF nr 3: Blod på dag 11. (Linné 2008)

FET nr. 6: Blod på dag 12. (Linné 2008)

IVF nr 4: ????????????????????? (Linné 2009)

Kan det inte få funka nu? Jag säger som Caroline Af Ugglas: Snälla, snälla, snälla, snälla!

7 kommentarer:

MochM sa...

Och jag stämmer in: Snälla, snälla, snälla!
m.

Anonym sa...

Samma från mig. Snälla!
Och en kram.

Tudorienne sa...

Hoppas och håller tummarna.

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att det ska lyckas denna gång!!!!

Karro

Maja Gräddnos sa...

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA

SNÄÄÄÄÄLLLLLLLAAAAAAAAAAA

Maja Gräddnos sa...

Tänker på dig, kära vän
Hur går det? Jag dansar fertilitetsdans här och nu för det lilla embryot!

Anonym sa...



Also vіsit my ωeb blоg :: hop over to these guys to compare erotic massage london
My blog tantric massage London