torsdag 15 oktober 2009

Suck

I personalrummet igår:

Köksan: "Nu för tiden får homosexuella kvinnor insimineras på sjukhus i Sverige."

Jag: "Jag vet och det är ju bra."

Köksan: "Jag bryr mig inte vad de gör faktiskt, det kan vara ok. Jag känner så här, att bara de ger fan i min gubbe och mig."

????!!!!????!!!!

Som att någon flata skulle hoppa på henne, eller vad? Fattar inte kommentaren över huvudtaget, förutom att jag anser att hon är homofob. Suck. För hon menade väl inte att hon och hennes gubbe skulle tvångsinsimineras, hö hö?

4 kommentarer:

Tingeling sa...

Hjälp, vilken åsna!

När jag berättade för mannens syster att en av hedersgästerna på vårt bröllop är min finaste barndomsvän X och att hon kommer med sin sambo Y (som är en tjej)spärrade hon upp ögonen och trodde hon hört fel.
Jag blev provocerad och frågade om hon tycker det är något fel på det och varför i så fall.

Då svarade hon i samma stil som din korkade köksa: "Nej, för mig spelar det ingen roll. Bara de lämnar mig ifred"

Tystnad. Vacuum. HUR TÄNKER MAN?!?!?!
Man borde släppa detta, endel är helt enkelt skrämmande D U M M A.

Anonym sa...

"Jag är inte homofob, men ..." ;-D

Alice sa...

Inte den "vassaste kniven i lådan" kanske... Ha ha va korkat och dumt, så korkat så det blir lite roligt!

Anonym sa...

Que? Hur kan hon tro att "de" ska hoppa på henne och hennes man? Korkat så det förslår.

Kram till dig och hoppas du får en bra helg!